Przejdź do głównej zawartości

O mnie

Witaj, jestem Ludmiła i będę Tobie towarzyszyła w Twojej drodze do siebie.

W pięknej przestrzeni serca doświadczysz ze mną procesu zmiany, która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła.

Jestem terapeutą i coachem pracującym holistycznie. Patrzę na osobę, z którą pracuję zarówno w kontekście psychologicznym jak i duchowym.

Pracując ze mną dostaniesz przestrzeń do bezpiecznego odczucia tego co do tej pory było ukryte w podświadomości. Towarzyszę w procesie samopoznania w przestrzeni pełnej zrozumienia i empatii. Odczuwam w polu serca wraz z Tobą i pomagam rozpuszczać trudne emocje i traumy.

Lata nauki oraz własnego procesu doprowadziły mnie do punktu, w którym pracując z klientem korzystam z wielu metod:

  • psychoterapia transpersonalna
  • Technika Uwalniania Davida R. Hawkinsa
  • praca z Wewnętrznym Dzieckiem
  • praca z energią rodu


Cytując jedną z rekomendacji:

“Ludmiła – osoba, którą najlepiej opisuje jej własne imię. Trafiłam do Niej kilka miesięcy temu, z polecenia, wynikającego ze spontanicznej rozmowy.

Oczekiwałam dobrej psychoterapii, a otrzymałam znacznie więcej. Więcej na tyle, że trudno jest mi dziś opisać to słowami. Pełne zaufanie do Mili, jej otwartość, holistyczne podejście, kreatywność podczas sesji, poczucie braku jakiejkolwiek oceny, jej ciepło, barwa głosu, poczucie bezpieczeństwa, jakie tworzy podczas naszych spotkań, wszystko to pozwoliło mi na otwarcie się na samopoznanie i zmianę.”

Ukończyłam Studium Coacha Biznesu, jestem praktykiem metody eCPR (Dialog Reanimacji Emocjonalnej) certyfikowanym coachem metody Sandplay Coaching, w mojej pracy korzystam też z hipnoterapii. We wrześniu skończę 2,5 letnie Studium Psychologii i Psychoterapii.

Podlegam regularnej superwizji.

ZAPRASZAM DO KONTAKTU
ludmilawadelska(at)gmail.com

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sandplay Coaching czyli Coaching w Piaskownicy

Metoda Sandplay Coaching (Coaching w Piaskownicy) to głęboka praca z symbolem w przestrzeni. Niezwykle otwierająca na poznanie siebie w zakresie pragnień, nieuświadomionych emocji i celów . W niedużej piaskownicy ustawiamy figurki symbolizujące nas, relacje, problemy, pasje, wszystko to, czemu chcemy się przyjrzeć. Ograniczona przestrzeń piaskownicy pozwala nam na popatrzenie na sytuacje z dalszej perspektywy, dzięki czemu możemy zyskać nowy sposób postrzegania, chociażby relacji, czy wyzwań . Intuicyjne wybieranie figurek i sposób ich ustawienia pozwala nam z kolei dostrzec niuanse własnych myśli, emocji i odczuć i dać im rzeczywisty wyraz poprzez stworzenie obrazu. W piaskownicy praca ze sobą odbywa się na głębokim poziomie. Czasem bywa tak, że słowa nie oddadzą wszystkiego, lub też nie potrafimy czegoś powiedzieć, trudno nam się nawzajem porozumieć. Pracując z symbolem w przestrzeni możemy uzyskać to wzajemne porozumienie nie korzystając ze słów. Sesje w piaskownicy potrafią

Co zyskasz wchodząc w proces terapeutyczny?

W procesie terapeutycznym spotkasz się ze sobą i zyskasz nową, opartą o prawdę i zauważenie swoich własnych potrzeb, relację.  Daję Tobie przestrzeń całkowitej szczerości, empatii, chęci zrozumienia. Daję Tobie moją wiedzę, doświadczenie oraz uważność. Podczas każdej sesji to Ty jesteś najważniejszą osobą! Jesteśmy równorzędnymi partnerami, żaden z nas nie jest większy od drugiego. Dzięki temu bierzesz we własne ręce swoje życie. Zaczynasz coraz bardziej rozumieć swoje przekonania, które Tobą kierują, oraz emocje i uczucia. Zyskujesz szansę ponownego zmierzenia się z trudnymi momentami w życiu i innego na nie spojrzenia. Dzięki temu dasz sobie szansę by zmienić swoje wzorce relacji, zachowań, poczuć się lepiej w swoim ciele.  Kiedy pojawią się trudne momenty, będę Tobie w nich towarzyszyła. Bo wiem jak czasem ciężko jest być w takich chwilach samemu. Te momenty, są częścią procesu i pozwalają brać odpowiedzialność za swoje życie.